měsíc s knížkou, září 2016

sobota, října 01, 2016


Je neuvěřitelné, jak rychle září uteklo. Pořád mi připadá, že teprve skončily prázdniny a já se z toho stále vzpamatovávám. Každopádně opět jsem tam, kde jsem byla - nic nestíhám a tím pádem nejsou ani pravidelně články. Což mě moc mrzí, ale holt se asi nedá nic dělat. Dneska si ale ukážeme, jaké knihy jsem přečetla v září a co jsem ulovila. Tentokrát bude článek ale asi neobvykle krátký.

přečetla jsem
Jak jsem už řekla, vzhledem ke škole nic nestíhám a to se týká i čtení. Takže ano, vidíte správně, bohužel tu mám jen čtyři přečtené knihy. Ale za to se mi povedlo docela sladit jejich obálky :D

Na začátku září jsem dlouho neměla vůbec chuť ke čtení. Pak jsem se naštěstí pustila do OTKY, která byla absolutně úžasná a já ji překvapivě zhltla během dvou dnů. Po ní jsem dočetla konečně Vampýrskou akademii, která byla taky opravdu skvělá, jen z ní asi nejsem tak nadšená, jako všichni ostatní, a stále to nějak nechápu.

Pak bohužel následovala dlouhá čtecí pauza, kterou jsem si ale řádně vynahradila jedním sobotním dopolednem. Znovu jsem se vrátila k odloženému Nedej se a zničeho nic a konečně pořádně začetla a zhltla přes 250 stran během chvilky (tak mi to alespoň připadalo :D). Ze začátku jsem se bála, že mě celá kniha zklame, ale naštěstí se druhá polovina o tolik zlepšila, že jsem si ji absolutně zamilovala. Obzvlášť Simona s Bazem. Ty dva jsou prostě dokonalí.

A jako poslední jsem se samozřejmě hned po vydání Harryho Pottera a Prokleté dítě do něj také musela pustit. Přečtený byl během dvou večerů a.. upřímně, nedokáži ho objektivně hodnotit. Malé nedostatky to mělo, ale je to prostě Harry a já ho absolutně miluji. Více se dozvíte už brzy v recenzi.


nové přírůstky
Tentokrát jsem ale na sebe pyšná, že jsem se konečně zklidnila s přírůstky. Pořídila jsem si pouhé tři knihy a jedna mi přišla na recenzi, což je oproti srpnu a jeho dvaceti knihami obrovský pokrok. 

Můj první přírůstek mi dorazil až v polovině září a byl to recenzák od Omegy Velká iluze. Na knihu se chystám co nejdříve a jsem na ni opravdu zvědavá.

První, co porušilo mou knižní stopku byl nový Harry, kterého jsem si samozřejmě musela předobjednat. Kdo by mu odolal?

A nakonec jsem nedokázala odolat ani akci u Joty, tedy 30% slevě a dopravě zdarma. Objednala jsem si dvě knihy, nad kterými slintám už pořádně dlouho a tak jsem hrozně ráda, že je konečně mám. Okamžitě jsem do košíku přihodila Sanctum, druhý díl Asyla, které bylo naprosto skvělé. A poté jsem přibrala i Sirotčinec slečný Peregrinové pro podivné děti, protože film je právě v kinech a já si chci samozřejmě nejprve přečíst knihu.


A co jste v září přečetli a pořídili si Vy? :) 

You Might Also Like

12 comments

  1. Já nechápu, proč nejsem schopná se dokopat k prvnímu dílu Harryho. Nevím. :D
    Vzhledem k tomu, že mám raději vlkodlaky, nebude asi Vampýrská akademie nic pro mě. :D
    Každopádně Sirotčinec je naprosto úžasný. Na film bych chtěla vyrazit, tak uvidíme, jak to vyjde. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla napravit! :D
      To chápu :)
      Se Sirotčincem souhlasím, blížím se ke konci prvního dílu a je vážně skvělé :)

      Vymazat
  2. Ted se se Sirotcincem rotrhl pytel a zacalo me to lakat k precteni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Se školou, časem to mám úplně stejně :( Potřebovala bych alespoň půl roku volna :D
    OTKU miluji jako film, ale kniha je prý úplně jiná, takže bych jsi ji chtěla také určitě přečíst :)
    Škoda, že se Ti VA až tak šíleně moc nelíbila :( Já jsem z ní byla maximálně nadšená a je to moje srdcovka, ale to ty víš <3
    Jsem strašně ráda, že si tě Nedej se nakonec chytlo, protože je to moje další srdcovka... navíc do Simona a Baze se prostě nejde nezamilovat <3
    Štve mě, že jsem si u Joty té akce nevšimla, protože si chci už hooodně dlouho koupit Všechno, úplně všechno :( Ale tak snad ji seženu někde jinde a hlavně brzy, protože má být film :)
    Každopádně Sirotčinec jsem si zdarma stáhla v akci na ereadingu (pořád nemohu uvěřit, že tam byla), takže jsem na ni dost zvědavá :)
    Přeji pěkné čtení a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D A stejně bych se pak vztekala, že to je málo :D
      Mě film nepřišel až tak dokonalý, ale jako celek to nakonec bylo fajn. Ano, kniha je úplně jiná a mnohem lepší, naprosto jsem si ji zamilovala, takže určitě si ji přečti <3
      VA se mi vážně líbila, ale zatím jsem se pro ni nenadchla tolik, jako ostatní :( Ale třeba to přijde u dalších dílů :D
      Nakonec bylo Nedej se vážně úžasné, škoda těch prvních 150 stran, které mě nejprve odradily. Simon a Baz jsou dokonalí <3
      Všechno, úplně všechno ti můžu jen doporučit, skvělá kniha :)
      Tak to je dobře, určitě se do něj pusť co nejdříve, já ho zrovna dočítám a bylo to originální a prostě skvělé :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  4. Já jsem přečetla čtyři knihy, víc jsem kvůli časovému nedostatku nestihla, ale koupila jsem si také nového Harryho Pottera, ale ještě jsem se do něj nepustila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně :) Do Harryho se určitě brzy pusť, mě se moc líbil :)

      Vymazat
  5. Na tebe si toho přečetla dost... navíc já nejsem o moc lepší :D Vážně ti závidím Harryho, šíleně moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaň furt s tím "na tebe" :D V červenci jsem přečetla nějakých 10 knih, takže teď bych mohla zvládnout alespoň 5-6 :D Ale ta škola je holt čím dál horší..
      To věřím, přicházíš totiž o hodně :D Musíš si ho brzy pořídit!

      Vymazat
    2. Přestanu, když se mnou začneš komunikovat :D Njn, škola... všechno kazí :D Jop... já vím...

      Vymazat
  6. Nedej se bych si chtěla moc přečíst :) Otku jsem viděla jako film a kniha mě také láká :)

    OdpovědětVymazat