TBR, říjen 2016

neděle, října 02, 2016

Na září jsem si toho naložila docela dost a samozřejmě stihla dost málo. Tentokrát mám toho připraveno málo a vynasnažím se, abych všechny tyto knihy stihla. Ale samozřejmě mi k tomu dorazí i několik recenzáků, které mi to čtení trochu zkomplikují, takže opravdu netuším, jak mi to vyjde :D Ale teď už se pojďme podívat na mé říjnové čtecí plány :)



Jak jsem říkala, zvolila jsem si tentokrát malý počet knih, které bych ale chtěla stihnout určitě všechny. Uvidíme, jaké další se k nim přidají a zda stihnu i ty. Zatím mám napevno v plánu čtyři knihy + 3 takové knihy/neknihy, spíše sbírky povídek, které stihnu určitě.

Jako první tu mám knihu, jejíž vzhled jsem si už stihla naprosto zamilovat, protože je naprosto dokonalý. Ano, je to Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. A tuto knihu jsem už i stihla rozečíst a dostat se na zhruba stou stranu. Zatím mě to naprosto nadchlo, takže předpokládám, že bude brzy dočtená. A potom? Hurá do kina! :D

Asylum jsem četla už zhruba před rokem, ale až teď jsem si pořídila druhý díl. Měla jsem v plánu se do druhého dílu Sanctum hned pustit, ale první díl byl tak skvělý, že jsem se nakonec rozhodla dát si nejprve re-reading a až poté pokračovat druhým dílem. A už se opravdu na obě knihy těším!

A jako poslední jsem si připravila Mrazivý polibek. V září jsem konečně přečetla první díl Vampýrské akademie a rozhodně plánuji v sérii pokračovat. Ráda bych stihla i další díly, ale pochybuji, že by mi na ně zbyl čas, proto zatím plánuji jen druhý. Jsem opravdu zvědavá, jak to bude pokračovat.

  
Pokud jste hádali, že ty tři sbírky povídek budou tyto Harry Potterovské, měli jste pravdu. Prosím, nenuťte mě vypisovat ty příšerně dlouhé názvy :D Každopádně J. K. Rowlingová sepsala tři bonusové povídkové knihy ze světa Harryho Pottera. A ty si samozřejmě nemohu nechat ujít, takže se do nich co nejdříve pustím.


Celkový počet knih k přečtení: 7

A co máte v plánu číst Vy? :)


You Might Also Like

13 comments

  1. Četla jsem jen Vampýrskou akademii a tu naprosto miluju. Zrovna druhý díl ale považuju za asi nejslabší, to třetí je u mě naopak na vrcholu, tak jsem zvědavá, co na ně řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím slýchám jen, jak ji všichni milují a já bohužel tak moc nadšená nebyla, ale uznávám, že to bylo skvělé čtení :) Třeba se pro ni víc nadchnu po dalších dílech..

      Vymazat
  2. Moc hezké plány, hotová nálož od Joty :) A jsem zvědavá na tvoje dojmy z Rowlingové :)
    Měj se krásně a ať se říjen vydaří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :D Také jsem na povídky zvědavá :)
      Děkuji!

      Vymazat
  3. Pěkné plány, přeji ať vyjdou a ať se všechny knihy líbí :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vsichni lakaji tim Sirotcincem. Ja chci taky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho přečti, je to skvělé čtení! :)

      Vymazat
  5. Asylum a Sanctum jsem také četla, nejsou to špatné knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asylum mi sice nepřišlo moc strašidelné, ale i tak se mi dost líbilo, tak jsem zvědavá na Sanctum.. Jen čekám na tu správnou náladu :D

      Vymazat
  6. Nějak nechápu tu chuť dát si re-reading Asyla a přečíst si druhý díl, ale když se ti to líbí :)
    Kde si vzala ty povídky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to líbilo, takže asi tak :D
      Pošlu ti odkaz :)

      Vymazat
    2. Občas máš divný vkus :D
      Pošli :)

      Vymazat