Unboxing #12

pátek, října 07, 2016


Dnes Vám přináším unboxing. A ne jen tak nějaký, ale dnes neobvykle nacpaný. Budeme totiž rozbalovat ne jeden, ale rovnou čtyři balíčky. Během posledního týdne mi toho totiž najednou přišlo hrozně moc, skoro každý den něco a tak jsem si to vše šetřila právě na tento článek. Tak můžeme jít na to!


Jako první mi přišel poslední záříjový den balíček od Joty, který jsem si objednala. Vzhledem k 30% slevě a doručení zdarma jsem prostě nemohla odolat.

Musím říct, že už dlouho mi nedalo tak zabrat, dostat se do balíčku. Tenhle se zdál snad nerozbalitelný. Ale nakonec se mi to přeci jen povedlo aniž by knihy uvnitř utrpěly nějaké zranění.

Jsem si jistá, že teď už určitě někteří ví, nebo tuší, jaké knihy se v balíčku skrývaly :)

A ano - je to Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, tedy první díl stejnojmenné série. Film je právě teď v kině a tak jsem konečně přestala odolávat a pořídila si knihu. Už jsem za polovinou a zatím je to skvělé! A na film se už také moc těším :)
Druhé nadšení bylo z knihy Sanctum. První díl Asylum jsem četla už před rokem, ale dost se mi líbil. Tyhle knihy jsou ale dost drahé a tak jsem s koupí stále vyčkávala - a dobře jsem udělala. Tyhle slevy by měly být častěji :D

Jako další mi druhý den přišel recenzák od Omegy. Velikost balíčku mě docela překvapila, protože uvnitř se skrývá opravdu velká kniha, o čemž jsem ale neměla tušení. 


Tento balíček byl pro změnu na rozbalení snadný a tak na mě ihned vykouklo to, co mělo - Beatles skrz naskrz.

Jsem z knihy opravdu nadšená, protože má nádherné zpracování, formát a ráda se dozvím o Beatles něco dalšího. Brzy se dozvíte více v recenzi!

Teď tu máme opět knihu koupenou - ale za pouhých 90Kč. Ano, zase jsem po delší době zavítala na bazar na Databázi knih a neodolala knize, kterou si chci přečíst už celou věčnost - a možná se budete divit, jak je vůbec možné, že jsem ji ještě nečetla.

Kdo tuší? :)

Uvnitř ukrývala kniha Stmívání. Ano, opravdu jsem ho ještě nečetla a přijdu si poslední na světě - ALE už brzy to napravím a uvidíme, jestli si to opravdu zaslouží tolik pozornosti.

A nakonec mi včera přišel další recenzák od Omegy. Prozradím, že uvnitř se ukrývá fantasy, na kterou už se opravdu hrozně moc těším.

První nakouknutí do balíčku..

A je to Shannarův meč, který mě hrozně nadchl jak svou obálkou, tak i obsahem. Tak uvidíme, co se z toho vyklube!



You Might Also Like

11 comments

  1. Shannarův meč.. není podle této knížky seriál Letopisy rodu Shannara? Ten je totiž naprosto úžasný! :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je ono :) Tak to se na to už těším :D

      Vymazat
  2. Tady se někdo rozjel. Super knížky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, musím se zase klidnit :D Bohužel mi přišlo hodně plánovaných recenzáků ještě z půlky září takhle najednou :D

      Vymazat
  3. Jé, hrozně se mi líbí hlavička článku! Je roztomiloučká :)
    A Sanctum jsem četla, řekla bych, že bylo docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :)
      Ano, je to takové oddychové čtení, řekla bych. A hlavně rychlé :D

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky! :)
    Sirotčinec jsem akorát ve filmové verzi vyhrála, takže mi tento týden také došel :3
    Stmívání je úžasné! Určitě se Ti bude líbit! :) Já se teď- v říjnu chystám na třetí díl Zatmění, takže se moc těším :)
    Těším se na recenze a přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :)
      Tak to se na něj těším :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  5. Samé zajímavé knížky, Četla jsem z nich zatím jen Stmívání. Těším se na tvé recenze. Na knihu Beatles skrz naskrz jsem viděla v dopravě plakát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na Stmívání opravdu zvědavá :)

      Vymazat
  6. Já si snad ten Sirotčinec budu muset taky přečíst...
    Původně jsem se konkurzu na Beatles chtěla také zúčastnit, ale nestihla jsem to :( No, nevadí...
    Naprav! Nevypadá špatně, ale víc se mi líbí ta s tou černou obálkou.
    Ten mám taky a pustím se do něj o prázdninách :)

    OdpovědětVymazat