Unboxing #13

neděle, října 16, 2016

Dnes Vás vítám u dalšího unboxingu, kde budeme rozbalovat balíček, který mi přišel ve čtvrtek. Ano, narozdíl od září, kdy jsem si koupila pouhé tři knihy, jsem se teď v říjnu docela rozjela. Ale já ty slevy nevymýšlím :D

Jako první se Vám omlouvám, za špatné světlo. Ale v tomhle počasí je tma téměř neustále a fotit se vůbec nedá. Každopádně přejděme k balíčku. Uvnitř se skrývá opět něco od Joty, co jsem si objednala, díky 40% slevě.

Minule už jsem zjistila, jak je těžké dostat se do Jotího balíčku a tak jsem tentokrát byla lépe připravená. Když jsem se úspěšně probojovala až dovnitř, jako první na mě vykoukl Ediční plán. Ale jsem si jistá, že už někteří uhodnete, co za dvě knížky se skrývá pod ním!

A je to druhý a třetí díl Sirotčince pro podivné děti! Nedávno jsem si u nich objednala první díl a ihned ho přelouskala. Takže když jsem zjistila, že na celou sérii teď mají slevu 40%, okamžitě jsem si koupila i zbylé dva díly. A už se na ně neskutečně těším!

You Might Also Like

8 comments

  1. Na Sirotčinec se už strašně dlouho chystám a těším, ale pořád nic - v současnosti navíc mám dilema, jestli si mám nejdřív přečíst knížky nebo se podívat na film.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj! Tak túto sériu by som si už konečne chcela prečítať aj ja,ale ešte som sa k tomu nedostala,tak dúfam,že sa ti budú páčiť knížky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ouh, :-) krásné knižní přírůstky.

    OdpovědětVymazat
  4. Sérii jsem ještě nečetla :/ Ale tobě se určitě bude vyjímat na poličce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přírůstky! :)
    Na sérii se chystám, tak snad nezklame :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem zatím jen první díl, ale spokojená jsem moc nebyla. Snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Docela se divím, žes nepočkala na filmové vydání... i když slevy jsou slevy :D

    OdpovědětVymazat