měsíc s knížkou, říjen 2016

úterý, listopadu 01, 2016

Minulý měsíc jsem si stěžovala, jak rychle uteklo září a teď je tu listopad a mě přijde, že to utíká ještě rychleji. A za chvíli tu jsou Vánoce :D Na které se teda už těším - já prostě tu atmosféru a vánoční knihy a filmy miluji. Ale to předbíhám, protože je tu teprve listopad a já Vám nejdřív přináším měsíc knížkou, který proběhl naprosto příšerně, ale to už se dozvíte v článku.

přečetla jsem
Co se týká přečtených knih, je to stejně slabé jako v září. Ale na druhou stranu jsem očekávala, že to bude ještě horší, protože jsem přečetla dvě knihy a potom mě navštívila má věrná kamarádka čtecí krize, kvůli které jsem přes dva týdny nedokázala přečíst ani jedinou stránku až do 25 října. Pak jsem naštěstí na podzimní prázdniny opět dostala chuť ke čtení a pustila jsem se do re-readingu jedné ze svých nejoblíbenější sérií a tím jsem nakonec počet přečtených knih o dvě navýšila. Každopádně  abych to shrnula - celkem se mi povedlo přečíst 3 papírové knihy, 1 e-knihu a 1 knihu rozečíst.

Hned na začátku měsíce jsem se pustila do prvního dílu Sirotčince slečny Peregrinové. Na tuto knihu, vlastně celou sérii, jsem se chystala opravdu zatraceně dlouho a jsem šťastná, že mohu po přečtení prvního dílu oznámit, že mě kniha nadchla. Bylo to originální a hlavní postava mi neskutečně sedla, takže se mi kniha opravdu líbila a jsem hodně zvědavá na další díly! Co se týče filmu, na který už jsem po přečtení stihla zajít - z první poloviny jsem byla absolutně nadšená, ale druhá polovina? Agh! Netuším co to na konci vytvořili za slátaninu.

A po dlouhé čtecí pauze jsem se pustila do - jak už jsem řekla - re-readingu jedné z mých nejoblíbenějších knižních sérií. Ano, tou sérií jsou Měsíční kroniky, které jsou naprosto dokonalé. Re-reading jsem plánovala už dlouho a teď, když už by konečně měla vyjít Winter, je ideální čas. A musím říct, že napodruhé byly obě knihy stejně úžasné, možná snad ještě lepší, protože jsem vnímala ještě více detailů, než při prvním čtením. Cinder jsem opět přelouskala během dvou dnů a stejně tak i Scarlet, která mi opět potvrdila, že je nejlepším dílem celé série.

Jak jsem říkala, přečetla jsem i jednu e-knihu, lépe řečeno dočetla, a to hned na začátku měsíce. Naslouchače mi poskytl na recenzi Host a vy si můžete mou recenzi přečíst zde. Začátek knihy byl hodně zdlouhavý, ale ze zbytku jsem byla mnohem nadšenější.


rozečetla jsem
Překvapivě se mi ale podařilo i jednu knihu rozečíst a dostat se až do poloviny. Půlnoční koruna je druhým dílem Skleněného trůnu a zatím je opravdu skvělá! Stále se rozhoduji, jestli už překonala první díl, ale myslím, že rozumnější bude to určit, až knihu dočtu úplně :)


nové přírůstky
Minulý měsíc jsem při vší té škole na pořizování nových knih úplně zapomněla a přibyly mi tak pouhé čtyři kousky. Tento měsíc jsem si knih nekoupila o nic více, přesněji pouhé tři, ale přesto tu mám krásných deset kousků. Jak je to možné?

První kniha, která mi říjnu dorazila byl recenzák od Omegy - Beatles skrz naskrz. Kniha má nádherný formát i zpracování a já jsem z ní opravdu nadšená!

A o pár dní později mi dorazil opět recenzní výtisk od Omegy a tentokrát Shannarův meč. Recenze na obě knihy budou brzy na blogu!

Jak už jsem psala, v říjnu jsem si koupila pouhé tři knihy a i ty jsem pořídila za skvělé ceny. Druhý a třetí díl Sirotčince slečny Peregrinové jsem si koupila u Joty, kde na ně byla 40% sleva. Neberte to!

A poslední kniha, kterou jsem si koupila, mě stála pouhých 90Kč, díky bazaru na Databázi knih. Stmívání jsem jako pořádná ostuda ještě nikdy nečetla, ale hodlám to brzy napravit. Uvidíme, co na tom všichni vidí!

Tím mé nákupy skončily, ale rozhodně nekončí nové přírůstky. Dorazil mi totiž konečně Dvůr trnů a růží od Martinusáků, na který už jsem opravdu zvědavá a hned na začátku listopadu se do něj pustím.

A nakonec mi přibyly nečekaně čtyři nádherné staré kousky. Probírali jsme totiž staré knihy po dědovi a já mezi nimi objevila tyto krásné a zachovalé, které mám už dlouhou dobu v plánu si přečíst. Když jsem uviděla kompletního Švejka a Saturnina, samozřejmě jsem si je okamžitě přivlastnila! :D

A co jste v říjnu přečetli a pořídili si Vy? :) 

You Might Also Like

14 comments

  1. Krásné, skvělé, úžasné kousky :)
    Hlavně Dvůr trnů a růží, zrovna čtu druhý díl a jsem prostě nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Tak to už se také těším :)

      Vymazat
  2. Nádherné shrnutí plné parádních knih! Zvlášť mě zajímá, co řekneš na Saturnina, jelikož já ho jednoduše miluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Na Saturnina se moc těším, slyšela jsem na něj samou chválu, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  3. To je skvělá bilance, z nových knih ti děsně závidím Švejka i Saturnina, Švejka nemám vlbec a Saturnina pouze jako audioknihu, takže musím zapátrat někde v antikvariátu :) Toho vážně miluju!
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať si seženeš! :) Na Saturnina se těším, věřím, že se mi bude také líbit :)

      Vymazat
  4. To je knížek, na Sirotčince slečny Peregrinové + Cinder + Scarlet + Dvůr trnů a růží se také v budoucnu chystám. Stmívání jsem četla před lety (jedním dechem a líbilo se mi - i film) ... Přeji hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sirotčinec i Měsíční kroniky ti mohu jen doporučit, jsou to skvělé knihy :)

      Vymazat
  5. Krásné shrnutí :)
    Tak a jdeme se vypsat :D
    Sirotčinec jsem vyhrála na jednom blogu. Ještě předtím jsem si ho ale mohla díky akcím na ereadingu stáhnout zdarma na čtečku, tak ho teď mám dvakrát :D Na čtečce první vydání, ve fyzické podobě druhé-filmové :D Každopádně jsem se k němu ještě nedostala (chystám se na to od doby co série začala vycházet), ale tak doufám, že mě nezklame a bude se mi líbit (stejně tak i film) :)
    Cinder jsem četla v říjnu a OMG <3 Našla jsem další srdcovku <3
    Jen mě štvalo, že Měsíční kroniky už nejsou moc k sehnání a když už, tak za (pro mě) vysoké částky, a tak když jsem na Scarlet narazila v LK za 99 Kč... moje reakce byla k nezaplacení :D Takže už mám doma i ji a v listopadu se do ní plánuji pustit :3 Doufám, že z ní budu stejně nadšená jako z jedničky a jako ty <3
    Btw. Hrozně jsem si zamilovala příběh měsíční královny Levany, takže si musím co nejdříve pořídit i Nejkrásnější :3
    Naslouchač mě také láká, ale pořád nevím. Je to takové to jo, ne, jo, ne, asi ne, jo, ne, jo,.... :D
    Stmívání je opravdu povedené, akorát další díly už pro mne byly zklamání :(
    Jsem si na 99,9% jistá, že to je Bellou. Já a Bella jsme si nesedly už ve filmu a v knihách tomu není jinak. V prvním díle ještě ušla, ale ve druhém a třetím.... aghh!! -_- Tak snad se ve čtvrtým aspoň trochu dá do pořádku a bude to stejně tak úžasné jako první :)
    No a se Sarah J. Maas to mám takhle: Skleněný trůn mám na čtečce, ale ještě jsem se k němu nedostala. Avšak za tu dobu od ní vyšel i Dvůr který jsem si vybrala ve Víkendovce u Cooboo, takže Dvůr mám v poličce a Trůn na čtečce :D
    Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit vypisování znám :D
      Určitě se do něj brzy pusť, mě moc příjemně překvapil. Nebyla to čistá dokonalost, od které by se nedalo odtrhnout, ale četlo se to skvěle a většinu postav jsem si zamilovala takže.. asi tak :D
      To věřím, Cinder i zbytek Měsíčních kronik to je prostě totální dokonalost <3 Scarlet a Cress jsou ještě lepší takže <3 Nejkrásnější je také dost dobrá, jsem si jistá, že tě dostane :D Chybí tam sice akce, ale jinak je to úžasně promyšlené a Levana je prostě skvělá svině, no.. takže asi tak :D
      Chápu, no, když se ti dostane pod ruku, určitě ho zkus, je to skvělá fantasy :)
      No, jsem na to Stmívání už fakt zvědavá :D

      Vymazat
  6. Jop, utíká to rychle. Pozitivní na tom je, že tím utíká i škola :D
    Takže si asi mám přidat Sirotčinec a možná a Naslouchače na seznam, co?
    Jak je možné, že máš pořád tolik přírůstků? Závist, závist a závist :D A hele, ty máš dokonce i část mojí četby k maturitě :D Btw ty chceš Švejka vážně přečíst? Jestli jo, tak máš větší odvahu, než jsem si myslela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, to je asi to jediné pozitivní :D
      Ty jsi tam Sirotčinec neměla? To se divím :D Každopádně jop, určitě přidej :D
      Za prvé, minulý měsíc jsem měla jen čtyři. A za druhé, kdyby sis pořádně četla článek, zjistila bys jak je to možné :D
      A napadlo tě, že se ty knihy nemusí číst jen z povinnosti k maturitě? :D A na Švejkovi nevidím nic hrozného, no, takže asi tak :D

      Vymazat
    2. Ne neměla :D
      Já ho četla, vím že jsou to recenzáky, slevy a žes něco našla při probírání :D Ale prostě mi přijde, že toho máš neustále víc než já a závidím :D
      Takhle jsem to nemyslela :D Jen jsem chtěla říct, žes našla zrovna ty knihy, které mám na maturitním seznamu, ne že je to jediný důvod, proč je číst :D Já bych do něj třeba nešla :D Narozdíl od Saturnina, toho jsem přečetla... i když uznávám, že to fakt bylo z toho důvodu, že ho mám na seznamu :D

      Vymazat
  7. Re-reading TLC som v poslednom čase tiež zvažovala, ale snažím sa tú túžbu potlačiť, lebo je príliš veľa iných kníh, ktoré som ešte nečítala a chcem. Tak si ich asi nechám na nejakú krízu v čítaní. Aj keď dúfam, že taká nepríde.

    OdpovědětVymazat