Recenze: Móda, krása a životní styl - A Cup Of Style

sobota, listopadu 05, 2016


Název: Móda, krása a životní styl - A Cup Of Style
Spisovatel: Nicole a Lucie Ehrenbergerovy
Počet stran: 120
Rok vydání v ČR: 2015
Nakladatelství: CPRESS

Recenze: 

Holky z blogu A Cup Of Style pravděpodobně všichni známe, nebo jsme o nich alespoň jednou slyšeli. Jejich blog se stal nejoblíbenějším módním českým blogem a já sama mohu říct, že ho mají opravdu krásně propracovaný. A jsem si docela jistá, že jste také slyšeli o jejich knize, kterou vydaly - knize plné rad a tipů, které se prostě každé holce hodí.

Jako první musím zmínit naprosto nádherné grafické provedení. To už si asi domyslíte jen díky té krásné obálce. Uvnitř knih jsou všechny stránky různě ozdobené a hlavně plné překrásných fotek. Je doslova radost knihou listovat.

Kromě toho je kniha i skvěle přehledná. Je rozdělená na několik částí, takže určitě každý si najde své téma, ke kterému by se rád něco dozvěděl. První částí je Móda, ve které se dozvíme základní informace o různých stylech oblékání, ale holky se Vám i pokusí poradit, abyste našli svůj vlastní. Je tu spousta dalších tipů, podle čeho vybrat to správné oblečení pro Vás, ale zároveň kniha nepotlačuje Vás osobitý styl a vkus. Užitečné mi přijdou určitě i rady jak protřídit svůj šatník. To je pro nás rozhodně jeden z těžkých úkonů, a já sama jsem si tipy ráda přečetla a trochu se inspirovala. Skvělý je také seznam základních kousků oblečení, které by nikomu neměly chybět. Hodí se totiž ke všemu a vždy. Holky nám také s těmito kousky ukáží tipy na outfity, které jsou opravdu krásné a jsou velikou inspirací. Dozvíme se i třeba jak si vybírat doplňky a další.

V další části se holky zavěnovaly kosmetice. Opět jsou tu takové základní typy, jak pečovat o pleť a dokonce i několik "receptů" na vlastní pleťové masky či peeling na rty, které určitě vyzkouším. Samozřejmě se i dozvíme o jednotlivých bodech líčení, ať už jak si vybrat správný make-up, jak si upravit obočí nebo jak správně a co nejlépe nanášet červenou rtěnku. Opět tu máme od holek i nápady na líčení na různé příležitosti.

Třetí část se zabývá vlasy, což je určitě užitečné, protože spousta holek se o svoje vlasy až tolik nestará, nebo si není jistá jak. I tady nám holky poskytly několik tipů, jak si připravit vlastní masku na vlasy a samozřejmě jak o své vlasy pečovat, nebo dokonce jak vytvořit některé účesy.

Co se mi opravdu líbilo, byla část cestování. Tu holky vůbec nemusely zapojovat, a proto jsem opravdu ráda, že to udělaly, protože i tady se člověk může dozvědět spoustu dobrých tipů a i já si jich několik málo vzala k srdci. Věřím, že obzvlášť užitečné to je, když zrovna cestujete, protože holky nám dokonce sepsaly za nás seznam věcí, které bychom si všechny rozhodně neměly zapomenout zabalit.

Poslední část se věnovala životnímu stylu, tedy se dozvíme co to vlastně přesně znamená a jak takový styl funguje. Užitečné jsou jejich recepty na zdravá jídla, která rozhodně zkusím, protože vypadají skvěle. Jsou tu tipy jak na zdravá jídla, tak i na cvičení a nechybí ani nějaká ta motivace.

Kniha se mi svým zpracováním opravdu moc líbila a holky jsou moc sympatické mladé slečny. Je zřejmé, že se módě hodně věnují a vědí snad naprosto vše. Nicméně si nemyslím, že nějaké pokročilejší holky by se naučili něco nového. Já sama jsem si toho až tolik neodnesla, většinu jsem už věděla nebo měla své vlastní tipy, ale přesto mi několik tipů pomohlo a samozřejmě mě kniha i inspirovala, takže myslím, že rozhodně stojí za přečtení.

Nejvíc bych ji ale určitě doporučila začátečníkům, co se líčení či oblékání týče, protože věřím, že v takovém případě kniha skvěle poslouží.

You Might Also Like

5 comments

  1. Koukala jsem na tuto knihu v knihkupectví a přijde mi zbytečná, ale pro fanoušky holek proč ne :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Není to knížka, kterou nutně potřebuji mít, ale určitě bych si ji ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně proto jsem si jí půjčila v knihovně :D

      Vymazat
    2. Taky bych si ji půjčila, kdyby tam byla :(

      Vymazat