Sváteční read-a-thon

středa, listopadu 16, 2016

Poslední read-a-thon jsem pořádala někdy na konci letních prázdnin. To už je celkem dlouhá doba a ačkoliv tento měsíc se mi ve čtení docela daří (už mám přelouskáno šest kousků), je samozřejmé, že mé následující volno 17. - 20.11. využiji ke čtení. Původně jsem neměla v plánu pořádat read-a-thon oficiálně, ale vzhledem k tomu, že Ada to udělala, moc ráda se chopím té příležitosti a přidám se k ní.

Dočíst: 

Jako první se pustím do Půlnoční koruny, kterou mám už nějakou dobu rozečtenou. Jsem zhruba v polovině a do konce mi chybí přesně 210 stran, a vzhledem k tomu, že kniha je vážně čtivá doufám, že ji přečtu co nejrychleji.
Druhou knihou, kterou bych ráda přečetla, nebo respektive dočetla, je Pasažérka. Ta mi včera dorazila a dnes jsem se do ní hned pustila. Bohužel jsem se zatím dostala jen na stranu 46 a nejsem moc nadšená, zatím mi nějak nesednul autorčin styl psaní. Ale opravdu doufám, že se to zlepší. Do konce mi zbyvá ještě 359 stran.
  


Rozečíst: 

Pokud by se Pasažérka nezlepšila, bylo by dost pravděpodobné, že by mi zabrala celé volno. Kdybych ale náhodou měla to štěstí, že bych ji celou stihla a ještě mi zbyl čas, pustila bych se do dalšího recenzáku a to do Mrazivého ohně, který má 272 stran, ale já budu samozřejmě ráda, když přečtu alespoň první 50.


Celkově bych ráda dočetla dvě knihy a jednu rozečetla, tedy mým cílem je přečíst 619 stran.
A jaké máte na volno plány Vy?

You Might Also Like

3 comments

  1. Držím palce, abys to zvládla! :) Půlnoční koruna je opravdu hodně čtivá ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné knihy, já mám na seznamu asi 25 knih, které bych ještě chtěla tento rok stihnout, což pochybuji, že stihnu, nemám tolik času na čtení.

    OdpovědětVymazat