TBR, listopad 2016

čtvrtek, listopadu 03, 2016

Říjen byl na přečtené knihy opět slabý a čtecí krize si mě znovu našla. Ale v listopadu to vypadá nadějně - vzhledem k tomu, že v současné době jsem nemocná, tak minimálně první týden strávím v posteli. A jak jinak, než s knihou. Tedy pardon, s knihami. Kromě toho jsem si nachystala samé kousky, o kterých vím, že jsou extrémně čtivé a tím pádem bych toho snad mohla stihnout více. Tak se podíváme, co jsem si připravila ke čtení!


Přestože jsem říkala, že očekávám, že bych toho mohla stihnout více, pokud mě znáte, tak určitě vidíte, že na mě je ta hromádka poměrně malá. Já jsem totiž co se plánování týče příšerný optimista a naplánuji si toho vždy spoustu. Každopádně tak málo jich je z následujícího důvodu - další minimálně tři knihy ke čtení by mi teprve měly dorazit, jako například recenzák Mrazivý oheň, nebo Rozkaz zabít. Takže rozhodně toho budu mít na konec zase spoustu.

Co ale budu mít přečtené okamžitě je Cress a Nejkrásnější. Měsíční kroniky jsou úžasná série od které se nedá odtrhnout a Cress pro mě bude re-reading. Nejkrásnější budu číst poprvé a tak se na ni těším ještě více. Nejvíce se samozřejmě těším na závěrečný díl Winter, který by měl vyjít 7.11. a já se do něj samozřejmě ihned jak vyjde pustím.

Z říjnu mi tu zbylá rozečtená Půlnoční koruna, ve které jsem se zatím dostala do poloviny. Samozřejmě mám v plánu v ní pokračovat a snad i rychle dočíst.

Protože poslední dva měsíce byla každá kniha, kterou jsem četla, fantasy žánru, a jak vidíte, bude listopad ve stejném duchu, rozhodla jsem se zařadit mezi TBR něco trochu normálnějšího, abych se z všech těch kouzel nezbláznila :D Tahle píseň ti změní život je uzoučká kniha, u které odhaduji, že je pro mladší věkové kategorie a tak bych si u ní mohla snad odpočinout a zároveň je to můj největší rest, jaký tu v současnosti mám - na poličce mi leží už tři roky. Takže jsem ráda, že spojím dvě věci dohromady a snad kniha splní svůj účel a konečně se zbavím restu.

A poslední kniha, kterou mám prozatím v plánu, je recenzák od Martinusu - Důvr trnů a růží. Do té bych se ráda pustila co nejdříve, protože jsem na ni hodně zvědavá, po skvělém Skleněném trůnu. Tak uvidíme!

  
A nakonec tu mám tři uzoulinké e-knihy, nebo spíše sbírky krátkých povídek ze světa Harryho Pottera. Minulý měsíc jsem na ně úplně zapomněla a tím pádem je nepřečetla, ale tento měsíc se do nich hned na začátku měsíce s radostí pustím!


Celkový počet knih k přečtení: 8

A co máte v plánu číst Vy? :)


You Might Also Like

13 comments

  1. Máš pěkné plány, budu držet palce, ať se ti podaří všecko splnit, ale hlavně ať se ti knížky líbí :) Já YA nečtu, takže se jako obvykle budu i většinu tohoto měsíce věnovat současné světové próze, jistě dojde na nějaký thriller a na plánu mám i pár recenzních výtisků :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      To chápu, také ti držím palce, ať vše stihneš :)

      Vymazat
  2. Držím palce s listopadovými plány, hezky si knížky užij :) Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda moc plánů nemám. zase jsem se od čtení odtrhla, ale ono to už přijde zase, vím to prostě. Už mám nějakou potřebu číst a chybí mi to. Plány ke čtení nemá, nemám před nakoupeno tolik knížek ale na můj wish list patří určitě Cress. Ostatní ještě nevím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi ztracený případ :D Vážně bys měla číst :D Ale chápu, že teď je málo času :) Cress si určitě přečti, je dokonalá :)

      Vymazat
  4. No, já si chci přečíst Sirotčinec slečny Peregrinové, chci jít na film, ale lepší by bylo si přečíst knížku první, takže čekám až mi přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji přečíst si knihu před filmem, obzvlášť právě u této :)

      Vymazat
  5. Přeju aby jsi většinu přečetla a hlavně aby se ti líbily! :) Užívej si čtení!

    OdpovědětVymazat
  6. Budu držet palce, ať to všechno zvládneš a hlavně na nic nezapomeneš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Potterovské povídkové knihy mám také v e podobě a chystám se je číst, jen nevím, kdy se k nim dostanu.
    Přeji hezké čtení i ostatních knih.

    OdpovědětVymazat