Unboxing #14

neděle, listopadu 13, 2016

Tak jsem koukala, že unboxing tu nebyl pořádně dlouho, téměř měsíc. Rozhodně to ale nebylo z důvodu, že by mi nic nepřišlo, protože mi dorazily dva nádherné recenzní výtisky. Ale holt je tohle typ článku, na který často zapomínám a proto tu dnes společně rozbalíme hned dva balíčky (s velikým zpožděním :D). Kromě toho mi také před týdnem dorazila Winter, ale těšila jsem se na ni tak moc, až jsem samým nadšením její rozbalování zapomněla odfotit :D


První balíček je recenzák od Martinusáků. Čekala jsem na něj dlouho, ale myslím, že se čekání vyplatilo. Každopádně balíček mi dorazil už někdy v půce října, takže rozbalujeme ho s opravdu velikým zpožděním :D

První kouknutí do balíčku, určitě už uhodnete, co se skrývá uvnitř :)

Balíčky z Martinusu mi vždycky zlepší den, protože jsou vždy plné nádherných knihomolských drobností. Tentokrát jsem dostala čtyři záložky (kterých už mám pořádnou sbírku a miluji je!), tři nálepky, a nakonec knihomolské samolepky, ze kterých mám velikou radost, protože jsou naprosto skvělé. No a nakonec samotný Dvůr trnů a růží, do kterého se už brzy pustím a jsem na něj zvědavá, protože názory jsou na něj zatím dost odlišné.

A druhý balíček skrýval také recenzní výtisk, který mi dorazil zhruba před týdnem. Jedná se o můj první recenzní výtisk od Albatros Media, se kterým jsem nově navázala spolupráci. A vážně jsem se na knihu těšila!

Pochválit musím, jak byl balíček zabalený, protože dostat se do něj mi opravdu chvíli zabralo.

A už je kniha venku! Vykoukl na mě Mrazivý oheň se svou překrásnou obálkou. A já doufám, že obsah bude stejně dobrý :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Pěkné knihy, se zajímavou anotací, o obou už jsem tak nějak četla a také si je chci přečíst, až je budu mít ve sbírce. Přeji hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem Dvůr a ten byl parádní, druhý díl byl ale ještě lepší a já teď čekám na vydání třetího :D
    Na Mrazivý oheň se ale nechystám, protože první autorčina série mě moc nepotěšila, ale užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky a moc Ti gratuluji k navázaní nové spolupráce :)
    Dvůr trnů a růží na mě právě teď kouká z poličky a nadává mi, proč jsem ji ještě safra nepřečetla :D
    No a Mrazivý oheň mi dorazil minulý týden- byl to můj must-have, protože Amanda...<3
    Užij si čtení a moc se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky jsou nádherné, ale jsem v šoku. Spolupráce s Albatros media? Neber to špatně, přeju ti to, ale... nejsi schopný vyhodnotit starý spolupráce a uzavírají nové. Bože... musím to jít rozdýchat.

    OdpovědětVymazat