Unboxing #15

pátek, listopadu 18, 2016


Tentokrát tu mám opět unboxing, protože mi v úterý došel další recenzák. Na knihu jsem se těšila už hrozně dlouho a byla jsem nadšená, když se ji rozhodli přeložit do češtiny. Tak ji pojďme společně rozbalit :)


Bohužel světlo mi teď na focení příliš nepřeje, vzhledem k tomu, že se stmívá hrozně brzo a většinou chodím domů téměř za tmy..

Copak je uvnitř?

A je to nádherná Pasažérka! Obálku má naprosto překrásnou a naživo je ještě lepší. Zatím už mám za sebou něco kolem 50 stran a obsahově je to bohužel prozatím horší, ale pevně věřím, že se to zlepší :)

Plánujete Pasažérku číst, nebo jste si už četli?

You Might Also Like

11 comments

  1. Kniha vypadá podle obálky velmi hezky. Počkám si na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka je nádherná a chystám se i na její přečtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc krásně, ale zaujala mě, i když jsem prvně četla anotaci :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
  4. Ta obálka je prostě skvost, doufám, že se ti kniha bude líbit i po obsahové stránce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wáu vyzerá to parádne :)
    inak krásny blog, nedáme vzájomné sledovanie? Napíš mi na blog a neber to ako reklamu :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  6. Kniha je opravdu nádherná! :3
    Já jsem si nakonec řekla, že se do ní pouštět nebudu- myslím, že by mi nesedla :(
    Ale tobě přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádherný přírůstek :) Na Pasažérku se moc těším :) Má parádní anotaci, a nádhernou obálku :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná, ... já jsem o ní zatím četla jen velmi málo, spíše jen anotaci.
    Snad se děj zlepší a kniha se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  9. O knize vím, ale zatím jsem si nezjistila, o čem vlastně je :D Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat