Pozdně vánoční soutěž

pátek, prosince 16, 2016

Vánoce už klepou na dveře a já jsem letos jedna z těch, kteří zatím nemají ještě nic pořádně připraveno. Většinu dárků musím stále nakoupit a výzdoba prozatím nečinně leží v krabici, ze které jsem jí neměla čas vyndat. Sníh ani pořádná zima také nikde a tak mě prozatím vánoční atmosféra tak trochu míjí. A pokud je na tom někdo podobně jako já, rozhodla jsem se, pokusit Vám trochu té atmosféry navodit soutěží.
Soutěž je opět spíše opožděně vánoční, o čemž se ještě dozvíte níže v článku. Každopádně je to zároveň první taková soutěž na mém blogu, na kterém jsem už rok a půl, který jsem si s Vámi hrozně užila. Za tu dobu tu bylo už spoustu různých čtenářů a já bych Vám za to tentokrát ráda poděkovala knižní vánoční soutěží. Takže pokud máte zájem se účastnit, čtěte dál :-)


PRAVIDLA
Soutěž probíhá od 16.12.2016 do 31.12.2016. Vyhodnocení bude zveřejněno během prvního týdne v lednu a výherce bude informován e-mailem. Pokud by se delší dobu neozýval, vylosuji jiného.
Soutěže se může účastnit každý s doručovací adresou ČR. Výherce bude jeden a bude vylosován pomocí random.org. Výhrou je kniha, kterou si může vybrat z šesti různých, níže vyfocených, a několik záložek. Pro zúčastnění stačí vyplnit formulář, o kterém si ještě něco povíme teď..


JAK SE ZÚČASTNIT
Hlavní věc, kterou musíte pro zúčastnění v soutěži udělat, je vyplnit TENTO formulář, který není nijak složitý.
Kolonky označené hvězdičkou* jsou povinné. Povinné je také být pravidelným čtenářem mého blogu (najdete v postranním menu). 
Můžete také získat jeden vstup navíc, a to v případě, že tuto soutěž sdílíte - tento vstup je nepovinný.


O CO SOUTĚŽÍME
Výherce získá jednu knihu a několik záložek a knihomolských drobností. Vybrat si může z těchto knih:


Snad si mezi knihami vyberete a to už je ohledně soutěže vše. Těším se na Vaše odpovědi ve formulářích a zatím Vám přeji krásné Vánoce a celé zimní období :-)

You Might Also Like

4 comments

  1. Moc pěkná soutěž, která mě hřeje u srdíčka, jako milovníka knih :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. Ihned sdílím na google+, o takové soutěži se lidé musí dozvědět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky sem sdílela na Google + děkuji za soutěž je super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná soutěž děkuji za ni :-)

    OdpovědětVymazat