TBR, prosinec 2016

pátek, prosince 02, 2016

Listopad byl na čtení poměrně dobrý měsíc. Podařilo se mi přečíst téměř vše, co jsem plánovala a tak jsem konečně spokojená. O to samé se pokusím i v prosinci. Vzhledem k tomu, že budou Vánoce, tak budu mít samozřejmě více volna a to znamená více času na čtení. Přesto si toho ale zatím nenakládám moc, jen ty nejnutnější "resty", abych měla pak ohledně vánočního čtiva volnou ruku.

Hromádku tu mám tedy připravenou pro tentokrát o něco menší a navíc mám tři knihy z ní už rozečtené zhruba do poloviny. Poté se budu určitě věnovat knihám vánočním, ale těch mám doma tolik, že si netroufám nic plánovat a zkrátka sáhnu po těch, na které budu mít náladu a které stihnu.

První rozečtenou knihou je vlastně scénář, a to k filmu Fantastic Beasts and Where To Find Them. Momentálně jsem v necelé polovině a je to neuvěřitelně čtivé a zkrátka naprosto skvělé, přesně jako film. Takže nepochybuji, že bude kniha brzy dočtená.

A další dvě rozečtené knihy, které tu na mě čekají, jsou oba recenzáky a tak bych je ráda dočetla co nejdříve. Do Pasažérky se mi prozatím nedaří začíst, stále mi tam něco chybí, ale stále má ještě hodně času na zlepšení, tak snad se tak stane. Mrazivý oheň je o dost lepší, protože je alespoň opravdu čtivý, ačkoliv také mi tam něco chybí a je pro mě těžké si udělat názor. Jsem zvědavá, jak to tedy nakonec dopadne..

Čekají tu na mě také dvě knihy od Sarah J. Maas. Dvůr trnů a růží je opět recenzák, který mi tu leží už parádně dlouho a tak bych se do něj měla urychleně pustit. Stále se do něj bojím jít, aby pro mě nebyl jedním velkým zklamáním. Zato Dědička ohně jistě zklamáním nebude, protože každý díl Skleněného trůnu je o něco lepší a věřím, že Dědička bude už opravdu skvělá.

A jako poslední jsem si troufla vybrat jednu knihu s vánoční tématikou, do které se pustím na sto procent a to Dash & Lily - Kniha přání. Nebude to pro mě poprvé, protože si dávám re-reading. Knihu jsem četla tuším před dvěma lety a navodila mi hrozně příjemnou vánoční atmosféru a tak doufám, že stejný účel splní i letos. Krom toho by měl v angličtině vyjít (nebo už vyšel?) druhý díl, takže bych se poté ráda dostala i k němu.

A co plánujete číst v prosinci Vy? Máte připravené nějaké speciální vánoční čtivo?

You Might Also Like

7 comments

  1. Parádní plány, držím palce, ať vyjdou do puntíku :)) Měj se nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny seznam. Jsem zvedava co reknes na Pasazerku. Tu bych chtela taky precist, ale nekteri to hodne kritizuji, tak mam obavu do toho jit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem zhruba ve čtvrtině a moc mě to nechytlo. Ale doufám, že se ještě zlepší..

      Vymazat
  3. Jó, ten scénář ke Zvířatům si v prosinci asi taky přečtu, vlastně se na něj patrně vrhnu, jen co mi dojde. :D :)
    Mně osobně se třeba Dvůr trnů a růží líbil, i když zároveň dokážu pochopit i tu kritiku. Ono v tom prvním díle některé věci (něčí chování) můžou působit divně, ale ona na to autorka perfektně reaguje v druhé knize. Tudíž i kdyby se ti ACOTAR nelíbil, tak i přesto opravdu doporučuji zvážit přečtení pokračování. :)
    Já si z vánočně laděných knih plánuji konečně přečíst ty povídky v My True Love Gave To Me (Dárek z pravé lásky), jop. :D
    Co dalšího budu číst nevím jistě, ale určitě to bude i něco do školy. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, také jsem nevydržela mít Zvířata doma ani den bez toho, abych se do nich pustila :D
      No, jsem na to zvědavá, ale určitě dám v každém případě šanci i druhému dílu, protože všude slýchám, že druhý je mnohem lepší :)
      To také plánuji, jen aby mi to vyšlo :D
      Tak snad stihneš vše, co plánuješ :)

      Vymazat
  4. Víc času? O Vánocích? Uvědomuješ si, že se pravděpodobně nehneš od televeze? :D
    Nemuč mě! Ta obálka ta je prostě...ach...
    Dvůr si uričtě přečti co nejdřív, je to vážně skvělá kniha :)
    Ostatně všechno to vypadá dobře, tak ať se ti to povede :)

    OdpovědětVymazat