Vánoční read-a-thon

úterý, prosince 20, 2016

Dnešním dnem mi konečně začaly vánoční prázdniny a tím pádem tak dlouho očekávané volno. Vzhledem k tomu, že poslední dva týdny jsem nedělala snad nic jiného, než věci do školy, absolutně jsem nestíhala číst a tak mám prozatím za těch dvacet dnů přečtenou jen jedinou knihu. Ale rozhodně si to plánuji během Vánoc vynahradit a přesně proto začínám pěti denním vánočním read-a-thonem, který bude probíhat 21.12. - 25.12.2016. Tak se pojďme podívat, co mám v plánu číst.

Dočíst: 

Pasažérku jsem rozečetla už na začátku prosince, ale ze začátku mě moc nenadchla a tak jsem ji odložila a pustila se do jiných knih. Ale teď jsem se k ní vrátila a když se to konečně rozjelo, dost se mi to zalíbilo. To cestování v knize je naprosto skvělé a tak se těším, až se do ní zase začtu. Do konce mi zbývá 209 stran, a já doufám, že se mi podaří je rychle přelouskat a vrhnout se na další knihu, kterou je Harry Potter a Princ dvojí krve. Abych řekla pravdu, jsem tak trochu ostuda. Harryho jsem stále nedočetla, ale už mi zbývá jen šestý a sedmý díl. Šestý už se mi podařilo rozečíst a tak na mě teď čeká opět zhruba polovina, přesněji 282 stran.
A poslední rozečtenou knihou je scénář Fantastic Beasts and Where To Find Them. Tady jsem zhruba ve čtvrtině a je to neskutečně skvělé, baví mě to úplně stejně jako film, takže si myslím, že ačkoliv na mě čeká 203 stran, bude to poměrně rychlovka.
 Výsledek obrázku pro harry potter a princ dvojí krve kniha Zrovna čtu

Přečíst / rozečíst: 

Tahle část je jeden velký otazník. Netuším, jak rychle se mi podaří dotáhnout ty tři knihy do konce a tak nevím, jestli stihnu přečíst ještě další celou knihu, nebo jen rozečíst. Ale rozhodně bych jako další ráda sáhla po něčem vánočním a to konkrétně po knize Dash & Lily - Kniha přání. Bude to pro mě re-reading asi po dvou letech a tenkrát jsem si knihu o Vánocích absolutně zamilovala, tak snad mi navodí vánoční atmosféru i letos.
Výsledek obrázku pro dash a lily kniha přání


Celkově bych ráda dočetla tři knihy a tím pádem přečetla 694 stran. A pokud se mi povede dobře, pokusím se i jednu knihu rozečíst. Tak snad mi to vyjde :)
A jaké máte na vánoční volno plány Vy?

You Might Also Like

3 comments

  1. Já jsem právě uprostřed týdenního vánočního read-a-thonu a musím říct, že zatím se mi daří skvěle, jsem spokojená. :) Tak přeju, ať se ti taky vydaří!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke plany :-) Skoda, ze ja tolik cau nemam. Jen dny 24 - 26, a to stejne vetsinu casu nebudu doma, ale po rodine... Tobe preji, at precetes vsechno co chces :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dashe a Lily už mám už, není to bůhvíjaký zázrak, ale ve vánočním čase potěší :)

    OdpovědětVymazat