Knižní očekávání #3 - Leden 2017

úterý, ledna 10, 2017

Potom, co jsem viděla, co za knihy se předběžně chystá, mohu už teď říci, že rok 2017 bude plný naprosto skvělých knih. A už v lednu to začíná opravdu hodně dobře - a co teprve únor! Ale dnes tu mám další knižní očekávání prozatím jen na leden. A na všechny knihy už se hrozně těším!



Výsledek obrázku
Wayfarer (Alexandra Bracken)
12. 1. 2017

Wayfarer je druhým dílem Pasažérky, na kterou jsem se chystala téměř rok původně v angličtině, ale nakonec jsem toho měla tolik, že dřív stačilo vyjít v češtině. A protože nakonec jsem dostala příležitost jí mít na recenzi, přeci jen jsem si jí přečetla v češtině. Bohužel mě trochu zklamala, protože se hodně vlekla, ale myslím, že podle jejího konce by měl být druhý díl mnoohem lepší. A já jsem na něj dost zvědavá, takže rozhodně plánuji, si ho pořídit v originále hned, co vyjde. Navíc, nechtějte tu dokonalou obálku.

Čáry života (Veronica Roth)
17. 1. 2017

Dystopickou sérii Divergence od Veronicy Roth zná snad každý. I já jsem si jí rozhodně oblíbila a tak se rozhodně nemůže stát, že bych na její novou knihu (ze které bude tuším i série) netěšila. Naopak, jsem na ní extrémně zvědavá a natěšená, protože to celé zní skvěle, takže jsem ráda, že už brzy vychází.

Hvězdy nad hlavou (Marissa Meyer)
23. 1. 2017

Aneb kniha, na kterou se těším asi nejvíce. Měsíční kroniky od Marissy Meyer bezmezně miluji a tato povídková kniha by nám měla popsat dětství našich hlavních postav a několik další scén ze života ostatních postav. Dokonce nás čeká i povídka o mé milované androidce Iko nebo první setkání Kaie se Cinder z Kaiova pohledu a nakonec velkolepá svatba! No, jsem neskutečně natěšená :D Jen mě mrzí, že tím už Měsíční kroniky (kromě grafických novel, které budou vycházet) kompletně končí.

Volání netvora: Příběh života
Volání netvora (Patrick Ness)
25. 1. 2017

Možná víte, že kniha Volání netvora vyšla už před pár lety. Já jí tak nějak úplně neplánovala číst, ale pravdou bylo, že jsem ani netušila, o čem je. Teď však bude podle ní každou chvílí v kinech film a z traileru jsem nadšená, takže samozřejmě než na to půjdu do kina, musím si přečíst předlohu! Každopádně v lednu vychází kniha v novém vydání s překrásnou filmovou obálkou, která se mi líbí mnohem víc než ta původní, takže si určitě budu pořizovat tuhle.

Wires and nerve: Volume 1 (Marissa Meyer)
30. 1. 2017

Jak už jsem zmínila o něco výše, Měsíční kroniky sice kompletně končí, ale stále bude Marissa vydávat grafické novely, které by se měly týkat androidky Iko. Abych se přiznala, nic podrobnějšího jsem si nezjišťovala, ale i to mi stačí k tomu, abych byla absolutně nadšená a okamžitě si musím první díl pořídit!

You Might Also Like

2 comments

  1. Čary života i Hvězdy nad hlavou bych si také moc ráda přečetla! :)
    Zaujaly mě i zbylé dvě knihy, od Patricka Nesse mám doma trilogii Chaos, kterou jsem bohužel zatím nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale no tak! Ještě jsem ani nedočetla knihy z doby Shakespearea, jak mám tenhle skluz dohnat? :D

    OdpovědětVymazat