TBR, leden 2017

pondělí, ledna 02, 2017

Další rok včera započal a já jsem za to docela ráda - vždycky mě baví, že mohu začít znovu s čistým štítem a nejvíce mě baví, když si uvědomím, kolik skvělých knih na mě v novém roce čeká :D Dnes přicházím s mým prvním TBR listem na tento rok a na všechny knihy se už moc těším. Tak se pojďme podívat, co přesně mám v plánu číst!

Z prosince mi tu zbyly ještě dvě rozečtené knihy a shodou okolností obě od J. K. Rowling. Princ dvojí krve je šestým dílem Harryho Pottera a.. je zkrátka úžasný. Nic jiného o Harrym říct ani nejde. Stačila jsem se dostat už za polovinu, takže zbytek tu na mě čeká a co nejrychleji se na něj vrhnu. Jako další mám rozečtený scénař k filmu Fantastic Beasts and Where To Find Them, který byl absolutně skvělý a má posedlost tímto kouzelnickým světem se opět vrátila. Každopádně scénář je stejně dokonalý jako film a už brzy ho budu mít přelouskaný, takže očekávejte recenzi jak na film, tak i na knihu!

A poslední rozečtenou knihou je Dash & Lily - Kniha přání, což je pro mě re-reading, ale i na podruhé mě kniha hrozně baví a má zkrátka tu správnou vánočně-zimní atmosféru. Sněží, sněží.. tu na mě čeká už od minulých Vánoc, ale nestihla jsem se k němu dostat, takže tentokrát se na něj o to víc těším.

Na Dědičku ohně jsem už nesmírná natěšená a zvědavá. První dva díly Skleněného trůnu nebyly sice dokonalé, ale stejně jsem si je dost oblíbila a protože ze všech stran slýchám, že třetí díl je ještě mnohem lepší, než ty předchozí, jsem si jistá, že se opravdu mám na co těšit.
Cítím se jako nehorázná ostuda, protože Dvůr trnů a růží mám na své TBR už asi potřetí. Špatné je, že je to recenzák, ale já se k němu stále nemohu dokopat. Skleněný trůn od Sary J. Maas je skvělý a asi právě proto se bojím jít do Dvora, protože mám docela velká očekávání a tím pádem i pocit, že budu zklamaná. Ale tentokrát už se k němu donutím a konečně snad uvidím, jak na tom kniha doopravdy je!

A poslední knihou, kterou mám připravenou a do které se jisto jistě pustím je After: Přiznání. První díl byla sice spíše pořádná dávka různých klišé zamotaných do jednoho a asi nikdy nepřestanu tvrdit, že tohle zkrátka mělo zůstat na Wattpadu, ale každopádně knihy téhle série jsou nehorázně čtivé a tak to bude alespoň oddychové čtení a odpočinek od vší té fantasy.


Celkově tu na mě čeká krásných sedm kousků. Na všechny se hrozně těším a nejraději bych se do nich okamžitě pustila najednou. Takže doufám, že se mi podaří je všechny přelouskat - obzvlášť, když ještě nevím, jestli se mi do toho nepřimotají další recenzáky. A co plánujete číst vy? :)

You Might Also Like

10 comments

  1. Tak držím palce, ať to všechno stihneš. Dědička ohně je opravdu dokonalá, máš se na co těšit. Co se týče Dvora, tak ten mě zklamal, ale jsem opravdu jen jedna z mála, všichni ostatní byli naprosto nadšení, tak snad se zařadíš mezi ně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Slýchám to opravdu ze všech stran, takže věřím, že mám! Já právě slyšela zatím většinou, že Důvr byl docela zklamání, takže ho trochu bojím :D

      Vymazat
  2. Super volba, hlavne Harry a Dedicka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Celkom ambiciózna kôpka, tak snáď sa ti podarí prečítať všetko čo chceš. Ja osobne považujem tretiu časť Throne of Glass za tú najslabšiu, lebo všetko dôležité sa tam dialo podla mňa až na konci, ale to je samozrejme môj vlastný názor, ktorí ostatní nezdieľajú :D ACOTAR je fajn kniha a zatiaľ sa obe časti od seba veľmi odlišujú, ale rozhodne stojí za pokus. Ja mám z tejto série trochu zmiešané pocity, lebo mi trvalo neskutočne dlho kým som sa cez obe knihy dostala, čo mi privádza pocit, že som si ich neužívala, aj keď to vlastne nebolo tak. Ale báť sa, že by to bolo v porovnaní s "trónom" zlé, sa podľa mňa nemusíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Scénář ke Zvířatům jsem už také přečetla, juch! A bylo to výborné! Bylo tam pár drobností, které mi při sledování filmu utekly, takže jsem byla celkově fakt nadšená. :D
    To Dash & Lily na mě poslední dobou všude možně vyskakuje, tak si říkám, že bych se po tom také mohla jednou mrknout. :)
    Nevím, jestli jsem ti to už také doporučovala nebo ne, ale před třetím dílem (a před čtvrtým rozhodně) je dobré si přečíst ty doplňkové novely ke Skleněnému trůnu. V těch novelách jsou informace, na které autorka v těch knihách později odkazuje. Jen teda CooBoo to chystá až na únor, no. :D
    Ohledně toho Dvora záleží na tom, co od knihy čekáš. :) Já sama jsem měla nejdřív hlavně problém s tím, jak je to napsané, protože se Sarah rozhodla to napsat krapet jinak než ToG. A jako asi bych měla hodně co vytknout. Ale zase jsem to přečetla za zhruba jeden den. :D Jen je to teda víc romantické než ToG, řekla bych. :) Tak uvidíš. Jsem dost zvědavá, co nakonec povíš. :D
    Já osobně si ani neplánuji, co budu číst a spíš si vybírám knihy spontánně podle nálady. I když teda mám výběr omezený tím, co mám s sebou na koleji, ale zase toho mám hromadu ve čtečce. :D Teď čtu sbírku povídek Co nám oheň vzal od Mariany Enriquez a co budu číst dál, kdo ví. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dash a Lily jsem četla o Vánocích, ale věřím, že i v lednu se bude číst krásně! :) Harryho Pottera jsem zatím nečetla vůbec, takže přemýšlím, že ho zkusím rovnou v angličtině :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krucináál, ty máš tak hezký fotky! ♥ :D Z tvého výběru knih, tak tedy na scénář Fantastických zvířat v angličtině se také brzy chystám. Závidím ti třetí díl Skleněného trůnu. Na mě v knihovničce čeká druhý díl, který jsem dostala k Vánocům, ale nejprve musím dočíst recenzáky. :D Co se týče Dvoru, tak z toho jsem byla naprosto unešená! Feyre je skvělá hrdinka a autorka mě s touto knihu tak potěšila! Bála jsem se, že mi zkazí můj oblíbený příběh, Krásky a zvířete, ze kterého kniha vychází, jenže autorka si to přebrala po svém, a od poloviny knihy povýšila příběh o nový level! :D A pak After od Anny Todd. Četla jsem první díl, měla jsem ho za necelý den přečtený, protože je to tak čtivé, ale stejnak je to pořádná hloupost! A nejhorší na tom je, že si stejnak chci přečíst další díly. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je to nový rok, tak těch sedm musíš přečíst! Jak na Nový rok, tak po celý rok... není to sice přesné, vzhledem k tomu, že v tomto případě se bavím o měsíci leden, ale ten začal Novým rokem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím jak to myslíš :D No i když jsem sedm dočíst nestihla, měla jsem je alespoň rozečtené, takže vlastně bych byla ráda, kdyby to takhle bylo po celý rok, protože na to, kolik bylo učení, se mi vlastně číst docela dařilo :D

      Vymazat