Unboxing #16

neděle, ledna 08, 2017

Ahoj! Dnes tu máme po delší době unboxing, ve kterém se ukrývá recenzní výtisk. Protože jsem jich tu měla nastřádáno docela dost a navíc byly Vánoce, tak jsem si v prosinci dala od recenzáků na chvíli pauzu. Ale teď je tu nový rok a tak jsem si samozřejmě znovu požádala o nějaké skvělé novinky. Což mi připomíná, že skvělých novinek bude tento rok spousta! Ale teď už k dnešnímu unboxingu.

Rozbalovat budeme recenzák od Albatros Media, který mi tentokrát přišel téměř okamžitě, poté, co jsem si o něj napsala a hrozně mi zlepšil týden, protože stihl dorazit v pátek a tak jsem se do něj mohla hned o víkendu pustit. 

Pomalu se začínám učit, jak se do jejich pořádně zabalených balíků co nejrychleji dostat :D Tady už můžete vidět první pohled na knihu a jsem si jistá, že už určitě tušíte, protože je teď opravdu všude.

A uvnitř se ukrývalo Illuminae! A nafotit tu obálku bylo vážně těžké, aby nevrhala ty šílené odlesky :D Kdo knihu viděl naživo, ten už určitě ví, jak překrásné a neobvyklé zpracování má a co se týká samotného příběhu, slyšela jsem samé nadšené ohlasy. Takže jak by mi mohlo něco takové utéct?  Ale kromě toho je to také pořádná bichle, takže doufám, že se mi podaří pořádně začíst. Včera jsem se do knihy hned pustila a přelouskala už prvních sto stran, ze kterých prozatím nejsem zrovna nadšená, ale věřím, že se to zlepší.

Četli jste Illuminae nebo to máte v plánu? Pokud jste ho už četli, jak se vám líbilo? :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Těším se na recenzi, protože nad touto knihou váhám opravdu dost :D :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč máš mnohem hezčí úvodní fotky než já??? :D
    Jéé, ta vypadá dobře! Ale obsah prý nic moc a nejen podle tebe... no jsem zvědavá na tvůj konečný názor :)

    OdpovědětVymazat