Nějaké to info do nového roku..

pátek, února 03, 2017

Jak jste si nejspíš všimli, na blogu jsem nebyla téměř měsíc. Kromě přednastavených článků do projektu Book Blogger Problems jsem od 10. ledna nepřidala jediný článek a teď bych s tím sice mohla znovu začít jako by se nechumelilo, (jenže ono chumelí, pokud vyhlédnete z okna), ale myslím si, že byste měli vědět, co přesně se teď s blogem bude dít, protože tu bude docela dost změn. Takže i přestože tyhle informační dlouhé články nemám moc ráda, tentokrát musím udělat výjimku.

Nový vzhled blogu
Aneb jediná změna, které jste si nejspíš na první pohled ihned všimli. Předchozí vzhled působil hodně jarně s tou růžovou barvou a kytkami, a přestože se mi líbil, byl tu už hrozně dlouho a zkrátka se mi okoukal. Zkráceně, byla to změna, kterou jsem plánovala už několik měsíců a konečně se mi povedlo stvořit něco podle svých představ. Klasické bílé vzhledy miluji a doufám, že nový design vyhovuje i vám.

Staré články pryč!
Což není myšleno doslova, ale skutečně jsem prošla všechny články zveřejněné během těch dvou let na tomto blogu a udělala menší čistku. Smazala jsem nějaké neaktuální informace, ty nejstarší TAGy a také trochu předělala štítky. Což by pro vás nemělo nic znamenat, leda tak kdybyste něco hledali, ale každopádně mě to přivádí k dalšímu bodu a to..

Přebytečné rubriky, které nikdy nepoužívám
Čímž mám na mysli cokoliv, s čím jsem kdy přišla a zkrátka do toho nepřispívám. Zbytečné mi přijdou například Vánoční články, Teaser Tueasday nebo Návštěvy knihovny. Takže do těchto rubrik už žádné články nebudou.

Filmové povídání
Ačkoliv je tento blog převážně knižní, seriály a filmy jsou jediné, které bych do svého blogu také ráda zahrnula. Původně jsem zveřejňovala na filmy klasické recenze, později jsem přešla na Filmový měsíc, ale protože ani jedno mi neposkytuje nějakou větší volnost ohledně témat a psaní, tak jsem se nakonec rozhodla přijít s Filmovým povídáním. Článek, který nebudu vydávat v nějakém určitém časovém rozmezí, zkrátka jen jak se to bude hodit. A budu v něm rozebírat naprosto cokoliv ohledně filmů. Někdy to bude delší recenze na jeden film, někdy to bude doporučení filmů na určité téma, někdy filmy, které jsem v poslední době viděla nebo klidně film versus kniha. 

A tím jsme se kupodivu docela rychle dostali na konec. Teď mi těch změn už tolik nepřipadá :D Každopádně to nejdůležitější je asi to, jak to teď s blogem bude celkově.

Protože v lednu jsem měla ve škole šílenou makačku a neustále jsem jela ve stylu spánek, škola, učení, čtení, učení, spánek a tak stále dokola, na blog mi samozřejmě nezbyla ani chvilka. Teď po konci pololetí se to zase zklidnilo a i když mě teď čekají důležité zkoušky, přeci jen mám mnohem více času. Proto se vynasnažím, aby odteď články vycházely zhruba obden a doufejme, že to tak bude ideální.

To by bylo asi vše, takže vám všem prozatím popřeji hezký zbytek dne a brzy se uvidíme už u klasických a snad pravidelných článků! :)

You Might Also Like

6 comments

  1. drzim palce s blogem, at mas vice casu, kdyz to budes potrebovat... a cistka blogu jednou za cas neni na skodu... taky jsem loni jednu delala a to ve velkem, kdy jsem mazala naprosto zbytecne clanky a stitky a nakonec slo pryc skoro 1500 clanku... jak se mi hned lepe dychalo :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) S tím naprosto souhlasím, čistka může být pracnější věc, ale člověku se hned uleví.

      Vymazat
  2. Občas je dobré udělat menší změny, blog to krásně osvěží :) Nový vzhled se ti vážně povedl, těším se i na tvé další články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě nevím, co na to všechno říct :D Možná jen to, že lay je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co přesně se ti nezdá? :D Děkuju :)

      Vymazat