Pozdně vánoční soutěž - Vyhodnocení

pondělí, února 13, 2017

Na konci prosince probíhala na mém blogu taková povánoční soutěž a dnes Vám přináším vyhodnocení. Ano, bohužel už je polovina února a já měla až teď po takové době konečně čas soutěž vyhodnotit, ale myslím, že výherce bude rád, že jsem soutěž vůbec vyhodnotila, že? :D
Celkově bylo v soutěži 53 vstupů, což je podle mě naprosto skvělé, navíc to byla úplně první soutěž, kterou jsem na tomto blogu pořádala a tak jsem vůbec neočekávala tak velikou účast, takže jsem za to moc ráda a moc děkuji :) 


A teď můžeme přejít k samotnému losování. Jak jsem řekla, celkem bylo 53 vstupů a losování proběhlo na stránce random.org. A výhercem je...



Výherkyni moc gratuluji a odeslala jsem jí e-mail s veškerými informacemi. A i všem ostatním, kteří tentokrát nevyhráli, chci moc poděkovat. Užila jsem si čtení vašich odpovědí, bavily mě i potěšily. Protože byl takový zájem a to nejen o jednu knihu ale o všechny možné, tak určitě se můžete těšit brzy na další soutěže a třeba se na Vás štěstí usměje příště! :)

You Might Also Like

1 comments