TBR, únor 2017

čtvrtek, února 16, 2017

Přestože je pryč už polovina února, rozhodla jsem se, že vás o můj TBR list stejně neošidím a hodím ho na blog i tak, když už jsem si dala práci s fotkami a psaním, a jen neměla možnost ho zveřejnit dříve.


Upřímně, tahle hromádka je jedna z těch hodně "ambiciózních", protože mám na cestě ještě dva recenzáky a tím pádem nemám šanci vše dohromady stihnout. Každopádně těchto 8 knih mám na svém TBR listu buď už hrozně dlouho a zkrátka se na všechny tak těším, že bych je četla všechny najednou. A do toho má únor ještě méně dní - zrovna když bych potřebovala, aby jich měl alespoň 50.

Knihy, které mi zbyly rozečtené z předešlého měsíce tu mám dvě. Dvůr trnů a růží jsem stihla už na začátku února dočíst, a nakonec se skutečně nadchl a jsem vážně zvědavá na druhý díl. Protože - Rhysand! A upřímně doufám, že Luciena také konečně potká něco dobrého, protože byl můj oblíbenec od první chvíle. Oproti tomu Přiznání jsem zatím stále nedočetla a schovávám si ho na chvíli, kdy se nebudu moct do ničeho jiného začíst. Protože čtivost je to jediné, co je na této sérii úžasné.

Protože jsem v lednu neodolala a koupila si Hvězdy nad hlavou, povídkovou knihu k Měsíčním kronikám, ihned jsem také plánovala se do nich pustit a přesně to jsem také už stihla udělat. A jak je u MK zvykem, přelouskala jsem je "během chvilky". Samozřejmě už tam nebyla ta úžasná akce jako v hlavní sérii, ale hrozně ráda jsem se do tohoto světa opět vrátila a obzvlášť mě bavil malý Thorne, protože on byl zatraceně geniální už jako malý. Nechtějte ho. Tím konečně končíme s knihami, které jsem už stihla přečíst a přesouváme se o trochu dál. Holding Up The Universe mám právě rozečteno, momentálně jsem přesně v polovině a zatím je to naprosto skvělé. Autorka mě nadchla už svou první knihou, ale upřímně tohle se mi začíná líbit snad ještě více. Neuvěřitelně krásně psaný příběh a já jsem nehorázně zvědavá, jak to autorka zakončí.

Další na programu je Sněží, sněží..., zimní povídková kniha. Chystala jsem se na ni už minulý rok, což jsem nestihla a teď se k ní snažím dostat od začátku prosince a prostě se opravdu chci donutit už si jí konečně tuhle zimu přečíst. Zima ale zcela očividně už pomalu končí, takže mám opravdu poslední příležitost.

Čtení, na které se těším snad nejvíce, je Harry Potter a Relikvie smrti. Asi už víte, že jsem skoro až příliš velký Potterhead, ale knižní podobu této série jsem stále ještě nedočetla, respektive jsem četla první čtyři díly už dávno, ale dál se nedostala. Tak jsem si loni dala re-reading a pak konečně v sérii pokračovala. A teď jsem na konci, u úplně posledního dílu a je mi to skoro líto. Měla bych si dát další re-reading :D Každopádně nejdřív se pořádně těším, jaké budou Relikvie smrti v knižní podobně (i když je mi už teď jasné, že naprosto geniální).

Předposlední kniha, do které bych se ráda pustila, ale upřímně zrovna u této si vůbec nejsem jistá, jestli to stihnu, je Podivné město, druhý díl Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Z prvního dílu jsem byla dost nadšená. Film bohužel dost pokazili, první polovina byla skvělá, ale pak šlo všechno z kopce, ale to rozhodně neznamená, že bych v sérii nepokračovala. Naopak se na další díly hrozně dlouho těším a tak bych se do Podivného města už opravdu ráda pustila.

A poslední knihou je A Darker Shade of Magic a protože nejsem zase takový optimista, mým jediným přáním je jí alespoň rozečíst, protože recenzáky zkrátka mají přednost a tak mi na ni asi moc času nezbude. Ale vzhledem k tomu, že by tohle měla být pořádná fantasy, nejraději bych se do ní pustila ihned.

Celkový počet knih k přečtení: 8

You Might Also Like

7 comments

  1. Máš to krásně nafocené, přeji, ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherné fotky a samé úžasné knihy :)
    Do S. J. Maas jsem se stále nepustila, tak snad se konečně hecnu a začtu se do Skleněného trůnu, protože si připadám už fakt blbě :D
    Harry Potter je jeden z mých dalších restů. Četla jsem jen první díl, tuším na začátku minulého roku) a jaksi jsem se k dalším stále nedostala :D
    Sněží, Sněží,.. mě moc neoslovilo, ale snad budeš mít radost aspoň z toho, že se mi Greenova povídka líbila nejvíce :D
    Sirotčinec a pokračování MK jsou další mé plány do budoucna :)
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekna hromadka, snad vsechno stihnes :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tebe zvědavá :D nicméně jsem si kvůli tobě uvědomila, že to není žádných 30 dnů. Sakra :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dvůr trnů a růží mám právě rozečtenou, i když jsem si zatím nestihla koupit papírovou, mám alespoň PDF, je super. Na knihu Hvězdy nad hlavou mám také na seznamu.
    Jinak přeji ať stihneš knihy přečíst, všechny naplánované.

    PS: Jsem zpět na blogu =)

    OdpovědětVymazat
  6. Nee! Rhysand ne! Já jsem team Tamlin! :D Pěkné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hvězdy nad hlavou mají moc krásnou obálku! :) Ráda bych si knihu přečetla.

    OdpovědětVymazat