Unboxing #17

neděle, února 26, 2017

Unboxing tu dlouhou dobu nebyl, protože mi toho za prvé moc nechodí a za druhé na ně nebyl čas (stejně jako na jakýkoliv jiný článek, což mě mrzí, ale škola je holt škola), ale zato dneska tu mám docela veliký unboxing. Před týdnem mi totiž dorazil balíček od Albatros Media a tento týden zase dva balíčky z BookDepository aneb mé jediné zlepšení týdne. A teď je pojďme rozbalit společně.

Jako první tedy rozbalíme balíček, ve kterém se ukrývaly dva recenzáky od Albatros Media. Jejich balíky jsou vždy skvělé, protože dorazí téměř okamžitě a tentokrát mi přišly dokonce oba tituly najednou. Jako vždy byl balík pořádně zabalený, ale už v tom začínám mít docela praxi, takže se mi povedlo rozbalit ho poměrně rychle a bezbolestně :D

První nákuk do balíčku, kdy jsem s nadšením zjistila, že tam jsou opravdu obě dvě. Já vám zatím mohu prozradit, že se jedná o dvě novinky od CooBoo. Už tušíte?

Ano, konečně jsem se do balíku dostala a vykoukly na mě tyhle dvě krásky, u kterých je vážně těžké určit, která má krásnější obálku, nemyslíte?

Siréna byla měla být samostatná kniha (konečně nějaká!) od Kiery Cass, autorky známé série Selekce, do které jsem se já zamilovala. Na Sirénu jsem prozatím moc kladných ohlasů bohužel neslyšela, ale i tak věřím, že přinejmenším mě Kiera opět nezklame čtivostí jejích knih. Krvavé ostří je naproti tomu povídková kniha k sérii Skleněný trůn, na který je slyšet chvála ze všech stran. Mě prozatím tohle šílenství nějak minulo, ale na druhou stranu jsem zatím četla jen první dva díly, tak nemohu soudit sérii celou. Krvavé ostří jsem již stihla rozečíst a zatím je to stále takové, jako Skleněný trůn - dost dobré, ale mohlo by to být lepší. Ale stále tak nějak věřím, že mě tahle série chytne, tak snad..

A pak tu máme druhé, rovnou dvojité nadšení z dvou balíčků, které jsem si objednala na Book Depository. 

V prvním se ukrývala kniha, která je třetím jedné z nejznámějších sérií. Já jí prozatím nečetla (ano, stydím se), ale rozhodla jsem se jí konečně pořídit a pustit se do ní. A náhodou jsem na BD narazila na třetí díl jen za 120Kč. Ano, je to sice třetí díl, takže předchozí si budu muset dokoupit, ale prostě sleva je sleva.

Pokud vás mezi spoustou známých sérií napadly Nástroje smrti, neboli The Mortal Instruments, hádali jste správně. Co jsem koukala, myslím, že už jsou ve slevě i všechny ostatní díly, takže bych si rychle měla objednat i první dva, abych se do toho mohla pustit. Protože nadšení z téhle série mi přijde nekonečné.

A teď přichází, abych tak řekla, zlatý hřeb večera, protože druhý balík skrýval knihu, kterou jsem potřebovala mít v knihovně už od té chvíle, co jsem poprvé zjistila, že se chystá. Od té doby uplynula už pořádná doba a před pár měsíci konečně vyšla. A řekla bych, že podle Marissy Meyer určitě tušíte, co to asi bude.

Přesně tak, dostala jsem se ke koupi Heartless až teď, a to z jediného důvodu. Hrozně dlouho jsem váhala, jestli chci hardback nebo paperback. Pokud jste je viděli, je těžké rozhodnout se, která obálka je lepší. Nakonec ale zvítězil paperback, protože byl samozřejmě o polovinu levnější a já už si chtěla knihu pořídit co nejdříve. A nakonec jsem šťastná, že jsem tak udělala - protože paperbacková obálka je naživo neskutečně nádherná! A já si musím co nejdříve najít čas na čtení a pustit se do ní. 

A nakonec obě knihy pohromadě. Ty anglické obálky mě nikdy nepřestanou uchvacovat :D

Četli jste některou knihu? Nebo po ní také toužíte a plánujete si ji brzy koupit? :)

You Might Also Like

7 comments

  1. Město ze skla super. Krvavé ostří zrovna čtu. A Hearthless bude letos vydané i u nás, mám pocit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně ráda bych ti napsala, jak moc chválít knížky a jak se těším na recenze, ale lhát se mi nechce :/ Ale tvůj blog ráda sleduju a určitě si přečtu i recenze, nicméně já patřím k lidem, kteří tyto knihy a jím podobné nečtou. Mně osobně nic neříkají žánrem :/ Což je možná škoda, ale je tomu tak. Tobě ale přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný unboxing! :) Hlavně knížku od Marissy Meyer ti vážně závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy, Sirénu jsem si také pořídila, ale ještě se nedostala ke čtení.
    Těším se na tvé recenze.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, nádhera a nádhera... vážně nevím, co mám pořád říkat :D No nic, já si jdu nanést makeup, jsem tak trošku zelená :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, taky plánuji, že si objednám knihy, jenže já mám problém, že newím kam je dát :D
    Na Sirénu se docela těším, protože knihy od téhle autorky mě bavily :)
    Ta další bohužel neznám

    OdpovědětVymazat
  7. Kraasa. Bez srdce vyjde v kvetnu u nas, tesim see

    OdpovědětVymazat